#4


Ya. Dekat facebook pun kecoh dah kan esok result PMR keluar. Tak dapat dinafikan yang aku tension baca status korang yang berbunyi :


"Ewcok result PMR. Takutnya :( "

"Malam nieyh ta leh tidooow. Nervous."

"result result result result result @_@"

"Eh esok pakai baju apa ha?"

"Esok result keluar pukul berapa?"

"Esok nak carik kayu, nak carik kayu"

"Ecok nak gi dating ngan dierrr ^^"


Ok. Fine. I understand ok. I understand. Korang semua cuak. But how about you guys just stop it and try to chill. I said 'try'. Korang buat aku rasa nak terjun bangunan 13 tingkat pakai payung terjun tahu tak? Honestly, yeah, I'm freaking out too. Aku takut aku hampakan harapan mak bapak aku. Hadiah yang diorang tawarkan tu memang la aku terliur jugak. (Gila kot hadiah dia) Tapi yang penting harapan diorang.

Parents aku memang dah konfim-konfim je aku dapat straight A. Yang susahnya aku. Yang cuaknya aku. Kalau aku tak dapat apa yang diorang harapkan? Macam mana? Yang rasa bersalahnya aku.

Kalau esok, andai katalah aku tak dapat 8A, macam yang kawan aku cakap, dapat ke aku ikhlaskan hati aku dengan ketentuan tu? Kat mulut mungkin, "aku redha je lah".Hakikatnya? Tambah-tambah lagi kalau kawan aku yang memang tak sepatutnya dapat 8A, dapat tapi aku yang sepatutnya dapat, tapi tak dapat. Boleh ke aku terima? Aku takut aku tak boleh. OH GOOD LORD HELP ME.