#3


Cuti sekolah ni, biasalah kan duduk rumah (bagi orang yang takde duit nak pegi shopping), bukak facebook (macam takde life 24/7 facebook?), bukak youtube dan what-so-ever-i-dont-give-a-damn. Cukup menyampah bila baca status budak-budak "i miszz my fwenzzz so much" atau mungkin "i miss schoolzz" atau yang lain-lain yang sewaktu dengannya. I'm stressing my statement, MENYAMPAH.  Mungkin kau akan cakap, "kau ni loner ke? kau takde kawan jadi kau jeles lah? Peh,takde life kot kauu!"

Nu-uh. I am not a loner. What? You think you're great enough with all those idiots keep following your ass? Are you sure that all your oh-so-called bff gonna be with you into hell? If yes, then wa respek sama lu. Like hello, never thought I would get that so cheesy "weh dah lama tak jumpa kau! rindu doh!" line from anyone, eh? I did.

What did you expect why reply would be? "Aku rindu kau jugak ah weh!". Hah! Talk to the hand lah bro. "Aku rindu kau" tu dah macam ayat wajib pulak bila kita dah lama tak jumpa orang tu even if we don't really mean it.

If you really miss me, why didn't you make any effort to reach me? At least a call. Nampak tak? Bullshit je rindu-rindu kejadah tu. Some might really mean it but some don't. As for me, sorry la nak rindu-rindu ni. Ever heard 'out of sight, out of mind'?