2405160034GMT8


こんにちは。久しぶりだね!おげんきですか?


Memang mood menulis aku datang bila tengah emo.


I have a lot in my head but I don't know where to start. God...


You know, sometimes aku rasa aku ni lemah sangat. Cepat lemah semangat. Pernah lah kadang rasa aku ni someone yang kuat. Tapi salah. Aku lah paling lemah. To the point rasa macam ugh. Penat.


Tahun ni sangat lah stress. Aku pun tak tau apa sebenarnya yang buat aku rasa camni. Ada banyak possibilities. I'm afraid about a lot of stuff.


Aku nak balik rumah. Aku nak rehat dekat rumah.


Selagi tak balik selagi tu aku tak rehat. Tapi banyaaak sangat benda yang aku kena buat sebelum balik rumah. Ada benda kritikal yang aku kena lalui.


I read my old posts and it was just two posts away yang aku kata tahun ni aku nak kurang cakap, kurang kan everything. I just want to focus on my study.


Tapi lah....... Tahun ni la aku paling aktif. I'm not saying being active for school projects ambil masa aku study. But honestly, it bothers my mind. Aku penat fikir and being stressed. Don't ask me apa yang aku buat sampai stress sangat. I just feel them ok?


I suddenly lost motivation to study.


Aku sedih.


Something is making my heart feels heavy but I don't know what. I can only say I wanna go home.


Tahu tak, kadang-kadang aku balik kelas, and baring atas katil. I feel like,


"God.... I'm such a trash, aren't I?"


I need a pat in the back. I need a shoulder to lean on. I feel so weak.


Tapi aku nak cerita kat siapa?


And how do I even do that?


My head is a mess. My heart is a mess


I feel so useless.


I need my quiet peaceful life back.



I need help.